Санкт-Петербург займає третє місце за обсягами продажу автомобілів у Росії. У Північній столиці нарахують 7% від усього обсягу машин, що реалізуються. Більше лише у Москви та Московської області - 16,3% і 8,8%. До місцевих дилерів моделі надходять із трьох великих терміналів. Крім того, в регіоні знаходяться склади при заводах Hyundai-Kia, Toyota і Nissan, що нині закрилися.
Більшість російських автовласників вже відчули вплив санкцій
Путін визнав, що з російським автопромом щось пішло не за планом
Зважаючи на знімки, кількість автомобілів на всіх майданчиках близько до нуля. Декілька машин, які можна перерахувати на пальцях, залишилися на власних складах автосалонів.
Що стосується розподільчих терміналів, то «Осиновий гай», який приймав на себе частину навантаження із заводу Hyundai, на даний момент порожній. У центрі "Північні ворота", де раніше зберігали тисячі моделей Kia Rio, тепер взагалі не залишилося автомобілів. Аналогічна ситуація з терміналом «Рольф-Петролеспорт». На майданчику, що містить близько 10 000 машин, знаходиться кілька десятків транспортних засобів.
Які автовиробники планують робити бізнес з путіним "на крові"
Фахівці раніше пророкували подібну ситуацію. Незважаючи на те, що запасів іномарок вистачило на тривалий термін, стало очевидно, що машини дійсно закінчуються. При цьому на нові поставки більше не чекають. Дилери постараються притримати автомобілі, що залишилися, на максимально тривалий термін, що може призвести до чергового зростання цін. Таким чином, у росіян залишилося небагато варіантів: звернути свій погляд на вітчизняний автопром, доглянути китайські моделі, випробувати «сірі» схеми ввезення або спробувати дивом перехопити залишки зі складів.
Виробництво легкових автомобілів у Росії скоротився у 30 разів
|