Какую подготовку волонтеры делают автомобилям для армии. Фото: Авто новини від AUTO-Consulting - волонтер

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: волонтер
• Волонтери передали до ЗСУ чергову партію екзотичних пікапів
• Волонтери відновили 400 військових вантажівок зі складів Міноборони
• Волонтери передали в Україну дві пожежні вантажівки Scania B-Type
• Волонтерський фонд передав 25 медичних автомобілів до ЗСУ
• До свята волонтери привезли для ЗСУ потрібні вантажівки
• Британські фермери та волонтери особисто привезли на Львівщину ще 35 позашляховиків для ЗСУ
• Волонтери продовжують постачати вантажівки Foden 8x6 для ЗСУ
• Під Києвом планували відкрити технічний музей, але замість нього довелося будувати волонтерський хаб
• ЗСУ отримали ще 10 спеціалізованих вантажівок від волонтерів
• Волонтери привезли до Львівщини партію автівок для ЗСУ
Ще по волонтер...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Какую подготовку волонтеры делают автомобилям для армии. Фото

військова техніка | Опубліковано - 2015-03-19 19:29:02 (9790 разів прочитано)
Какую подготовку волонтеры делают автомобилям для армии - волонтерAUTO-Consulting уже рассказывал, что за год активисты за собственный счет подготовили для украинской армии не менее 260 бронированных авто. Эту цифру удалось восстановить по фото или видео такой техники в интернете. А число обычных внедорожников, фургонов или пикапов, переданных для фронта уже перевалило за 2 тыс. штук. Что это за машины и как их готовят к работе в зоне АТО? - рассказывают сами активисты.


260 броневиков и более 2 тыс. джипов - это много или мало? По оценкам AUTO-Consulting, эта цифра больше, чем за тот же период закупили техники за бюджетные деньги. Если бронированные КрАЗы начали поставлять в войска ближе к концу 2014 года, то с обычными внедорожниками, а особенно с медицинскими авто была просто катастрофа. Еще до Илловайска почти все санитарные УАЗы, которые были у армии, превратились в металлолом. Раненных вывозить с поля боя было практически не чем. И с лета по конец 2014 года поставки такой техники для армии производили только волонтеры.

Сколько той техники навсегда осталось на полях Донбасса? Сотни, если не тысячи. Но именно эти машины спасли сотни жизней наших бойцов.



В интервью "Украинской Правде" активисты группы "Колеса народного тыла" рассказали как они готовят авто для фронта. И надо честно сказать, что эти и им подобные люди тоже совершили подвиг. Публикуем выдержки из статьи "Украинской Правды" и Фото техники, подготовленной для АТО различными волонтерскими группами в 2014-2015 гг.

Усі волонтери називають Олександра "мозковим центром в Англії". Але, почувши такі слова на свою адресу, чоловік тільки більше ніяковіє: "Який там мозковий центр? Так вже трапилось, що я перший почав займатись. Взагалі нас більше 5 людей, кожного разу по-різному. Хтось більше, хтось менше. Це не так важливо. Може, тому що я постійно там, спілкуюсь з усіма, я став "центром". ".

Сам Олександр багато років прожив в Києві, за фахом газовик. Географія його роботи широка: Нігерія, Ангола, Венесуела, Алжир, Дубаї, Японія тощо.

До вибору марки підійшли практично. В Англії "Landrover Discovery" не є машиною суперкласу – зазвичай, їх купують прості люди, цінуючи якісний дизельний двигун, у таку машину може сісти 7 людей, вагою вона сягає двох тон і тягти може стільки ж. Але з часом виникає проблема іржі. Зараз цим автівкам по 18-20 років, люди не хочуть тяганини з техоглядом, ремонт задорогий – тому британці продають їх по 1000-1200 доларів.



Головна принада автівки в тому, що вона пройде скрізь: "Вони як танк, відчуття таке, що проїхати можеш, де схочеш – і так воно і є".

Після перших транспортувань, наступні авто переганяли за допомогою автовоза.



Завдання потребувало витримки. Після роботи о сьомій вечора чоловіки їдуть з авто до парому через Ла-Манш, переправляють через канал, повертаються назад вже о сьомій ранку – і на роботу. Поступово збільшилась кількість авто, які відправляють за один раз: спочатку по 4, потім 5-7.

Частина людей в Британії працює над пошуком авто, інші поширюють інформацію та збирають кошти або допомагають усувати поломки. Хоча часто всі ці функції виконуються одночасно кожним.





Олександр каже, що якби були необмежені гроші, то можна було б купити все, а доти збирають доброчинні пожертви та допомагають самі: "Ми намагаємось взяти те, що тут називається "Value for money" ("Якість за гроші"), тобто машини, які найдешевші і в найкращому стані. По-перше, фінансові обмеження, по-друге, ненадійність нових моделей. Тому, якщо можна купити за ту ж суму 5 авто замість одного, так і робимо".

Щодо очікувань на майбутнє, каже, що зараз думає про наступні 5 машин. А якщо серйозно, то хоче й перемоги, й миру, але – не ганебного : "Якщо мир передбачатиме, що ми будемо колонією Росії, то для мене це не мир, не перемога. Тоді я не зможу повернутись. Дуже складно читати про те, що відбувається, бо я мало можу зробити.

І я вирішив, що замість читати все це, треба брати і робити щось для хлопців. І коли ти кожен день допомагаєш, то знаєш, що свою маленьку частинку вніс. І якщо нас буде таких мільйон, я вважаю, що ми переможемо.

Я думаю, що єдина причина, чому Путін нас не переміг – це не влада, а ми – Денис, Роман, Ви, я, це люди в Канаді, це якісь хлопці в Чернівцях, це всі ми… Плани прості – робити все, що можемо, поки це буде потрібно. І разом – до перемоги".



Ще один волонтер - це Петро. Сам родом з Львівської області, у Великій Британії він вже близько 16 років.

Петро переконаний, що занадто дорогі авто й непотрібні, бо, на жаль, там, куди прямують авто, вони довго не працюють: "Лендровери добрі, бо у них сильна ходова, вдвох можуть навіть танк витягти".

Одну з автівок Петро сам виграв на аукціоні за 500 фунтів, підлагодив, і зчепивши дві машини, повіз на паром. Назад – на велосипеді, але каже, що 60 кілометрів – це недалеко…

Далі авто потрапляють на материк. Тут їх також чекають. У Бельгії допомогає Василь. Коли Василь побачив повідомлення у ФБ, що в українців у Бельгії зламалось авто, довго чекати не став. Поїхав, зустрів хлопців з "Колес", прямо на місці почав лагодити гальма, через які і виникла проблема, перегнав авто до себе, аби згодом передати в Україну.



Наступна зустріч з українцями не забарилась, вже за кілька тижнів подзвонили, сказали про нову партію авто. Під час транспортування Василь познайомився зі співзасновником "Народного тилу" Романом Сініциним та іншими волонтерами, а ще зрозумів, яка нестерпно важка війна:

На стоянці біля волонтерського офісу стоять камуфльовані авто. координують роботу в Україні троє - Сергій Мороховський, разом з Надею Давидовою та Денисом Багненком ."Давно воює, неодноразово повертався, бився, ремонтувався", – ніби про солдата розповідає Сергій, показуючи на одне з найперших відправлених авто.

Денису страшно згадувати, як солдатам було виживати без нормального транспорту: "У прикордонників були величезні БТРи. Після двох-трьох підбитих машин, вирішили взагалі відмовитись від них, не наражатися на небезпеку. Виконувати обов'язки треба, а робити це нема на чому. Відповідно, накази не виконуються або виконуються на 20-30 відсотків".

В АТО переважно важка, неповоротна техніка, а ще УАЗи, яким по 30-40 років, і невідомо, скільки ще протримаються.

На сьогодні "Колеса" з допомогою українців за кордоном направили в АТО 59 машин – джипи, буси, вантажівки, 5 машин Швидкої допомоги. 9 авто – готові до відправки і їдуть на фронт найближчими днями. В роботі знаходяться 15 машин, серед них –2 машини швидкої допомоги.

Нещодавно волонтери отримали 2 швидкі. Юрій, що зараз мешкає в Італії, зголосився допомогти. Сам знайшов машині, посприяв з оформленням. Одним з меценатів також став театр "Чорний квадрат".

Специфіка тюнінгу

Щойно машини прибули з Європи в Україну волонтери вирішують питання з документами, ремонтують, обладнують та за потребою бронюють автівки на СТО. Наразі зголосились вже більше 5 станцій в Києві, кожна спеціалізується на певних типах машин. Щодо коштів – по-різному: хтось навідріз відмовляється, інші беруть якусь плату. Без бронювання на ремонт авто йде додатково 5-7 тисяч гривень.

Часто авто готують під визначене завдання конкретного підрозділу. Якщо для прикордонників, то треба забронювати. Якщо для розвідки – то поменше модифікацій, якщо для зв'язку – особливе оснащення.



З машин прибирають килими, та все, що може завдати шкоди людині у разі пожежі. Навіть зі стелі зайве познімали. Всі авто позбавляються зайвої електроніки, нічого не блимає, не привертає уваги. Знімають всі стандартні бампера і обвіси, ставляться силові трубні, щоб можна було легко витягнути машину в разі такої потреби, а також вони дають змогу проїхати ділянки бездоріжжя з перешкодами типу невеликих дерев, кущів тощо.



Кілька місяців тому до проекту приєднались група хлопців, які стали важливою ланкою в ремонті авто в Україні, бо добре знаються саме на Land Rover-ах.

"Колеса" дещо беруть з автоспорту, наприклад, посилену підвіску – хтозна, з чим доведеться стикнутись… Кожне авто перед відправкою в обов’язковому порядку комплектується додатковими запчастинами, запаскою, домкратом, тросом для буксиру і іншими необхідними аксесуарами для експлуатації автомобіля у важких умовах бездоріжжя.

Над дизайном машин творчо попрацював маляр на одній з СТО, ще й автограф лишив – у вигляді тризуба. Загалом обрали два візерунка, які вже підтвердили свою славу і практичність. "Наші машини вже впізнають", – сміється Денис

Номери ставлять частково, інші катаються на особливих – на кшталт "ПТН ПНХ". Іноді машини зупиняють, але це з цікавості. За їх виглядом не складно зрозуміти, куди вони прямують.

Всі авто, що переправляються для солдатів, набиті гуманітаркою – від матраців до носилок. "Їде машина, чого б не взяти", – кажуть волонтери.

Денис Багненко підкреслює, що волонтери постійно підтримують зв'язок з солдатами, а тому можуть не лише переправити поламані авто з фронту, а й передати додаткові речі. На ремонт поверталось вже більше половини машин.



Загальна вартість "відтюнінгованої" машини пиблизно 4 тисячі доларів США.

Роман показує календарі з автівками "Колес". Гроші з продажів йдуть на ремонт, обладнання, комплектацію машин в рамках проекту КНТ. "Ми всі не автомобілісти, але так вже сталось, що нас ці машини об'єднали.

Більше про проект Колеса Народного Тилу

В статье использованы фото техники, подготовленной различными волонтерскими группами в 2014-2015 гг.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі військова техніка


Цікаве по темі...
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• Подробиці про новий український бронеавтомобіль Inguar
• Німеччина передасть Україні 100 одиниць бронетехніки та 100 автомобілів
• "Українська бронетехніка" розширює парк мобільних сервісних бригад для обслуговування техніки на фронті
• Ще один вдалий приклад компактної РСЗВ, встановленої на пікап
• Українські військові отримали рухомі командні пункти на шасі вантажівок
• Держспецтрансслужба отримала спецтехніку для розмінування Харківщини
• Військові почали самостійно виготовляти антидроновий захист для САУ "Богдана"
• За 3 місяці 2024 року до експлуатації у ЗСУ допущено 80 зразків озброєння і техніки
• Німеччина надала Україні черговий пакет допомоги. Усього на 2024 рік заплановано більше 7 млрд. Євро
• Український ВПК збільшив виробництво САУ "Богдана"
• Скільки танків ще залишилося у росіян
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
Головні новини
• Зенітники на Gepard отримали партію пікапів
• В Україні стартували продажі міні-екскаваторів Yanmar
• З України вивезли колекцію рідкісних автомобілів, які потрапили до музею фсб
• Україна отримає одразу 1000 HMMWV в пакеті допомоги від США
• Lamborghini представила 800-сильний кросовер і перевершила конкурентів
• 44 артилерійська бригада показала з якою технікою зараз воює
• ВААІД запустила добровільну сертифікацію СТО
• На купівлю нових автомобілів у 1 кварталі 2024 року українці витратили рекордну суму грошей
• Українські сапери отримали 10 позашляховиків Toyota Land Cruiser 79
• Як працюють лізингові компанії під час війни. Статистика
• Україна отримала перший пакет військової допомоги на $1 млрд. Що до нього увійшло
• До ЗСУ передали велику партію бронеавтомобілів українського виробництва. Що це за моделі
• На шасі JAC N120 виготовили партію бортових вантажівок з краном-маніпулятором HIAB
• Як буде працювати механізм компенсації 25% вартості техніки українського виробництва
• Українське ППО підсилили КАЗами на шасі ISUZU
• Верховна Рада проголосувала у першому читанні розмитнення авто через Дію
• Більше жодних БелАЗів. В Україні кар'єрний самоскид проїхав 1,5 млн км і продовжує працювати
• Україна демонструє найбільші темпи зростання авторинку в Європі
• Як пропонують боротися з фіктивною локалізацією у сегменті автовиробництва
• Верховна Рада проголосувала у першому читанні законопроєкт про вживаний авторинок
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• Український авторинок у березні продемонстрував 28% зростання
Акції у дилерів...
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.