Как сообщает AUTO-Consulting, квота вводится в соответствии со статьей 29 закона "О внешнеэкономической деятельности" с целью принятия мер на дискриминационные действия Узбекистана. Постановление вступает в силу с 15 ноября 2011 года, а сама квота будет действовать 3 года фактически Daewoo просто "забанили" в Украине.
Узбекским дилерам разрешат ввезти 1 автомобиль с объемом двигателя до 1000 см³ (Daewoo Matiz), 1 автомобиль с двигателем 1000 – 1500 см³ (Daewoo Nexia) и 1 автомобиль с двигателем больше 1500 см³ (Daewoo Lacetti). Для сравнения в 2010 году было продано в Украине 3109 единиц, а за 9 мес. 2011 года уже нашли своих покупателей 5205 шт.
Как отмечает AUTO-Consulting, в сентябре узбекские Daewoo занимали 3,93% украинского рынка и демонстрировали 18%-ый рост продаж. За последние несколько месяцев узбекские Daewoo вплотную подошли к объемам продаж 900 единиц в месяц и уже претендовали на место в Топ-10 в Украине.но тут их и подбили на взлете
Популярность узбекских Daewoo формировалась за счет очень доступной ценовой политики. Фактически, после ухода с рынка "Таврий", "Славут" именно Daewoo Matiz стал самым доступным авто на рынке.
Отметим, что решение по узбекским авто станет репетицией перед рассмотрением Межведомственной Комиссии вопроса об ограничении поставок в Украину всех иномарок, в рамках спецрасследования, инициированного Ассоциацией "Укравтопром". К каким автомобилям перейдет почти 4%-ая доля узбекских Daewoo на украинском рынке, читайте ниже.
Какие сейчас самые доступные авто на рынке
Какие еще доступные автомобили покинут украинский рынок
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ
УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від
12 жовтня 2011 р. № 1073
Київ
Про
запровадження режиму ліцензування та
встановлення квот на імпорт легкових автомобілів
походженням з Республіки Узбекистан
Відповідно до статті 29 Закону України “Про
зовнішньоекономічну діяльність” з метою запровадження заходів у відповідь на
дискримінаційні дії Республіки Узбекистан Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Запровадити на період до 14 листопада
2014 р. (включно) режим ліцензування імпорту легкових автомобілів походженням з
Республіки Узбекистан в межах обсягів квот згідно з додатком.
2. Міністерству економічного розвитку і
торгівлі:
забезпечити ліцензування імпорту легкових
автомобілів походженням з Республіки Узбекистан в межах установлених цією
постановою обсягів квот;
подавати щомісяця до 10 числа Державній
митній службі інформацію про оформлені суб’єктам зовнішньоекономічної
діяльності ліцензії на імпорт легкових автомобілів походженням з Республіки
Узбекистан.
3. Державній митній службі:
забезпечити митне оформлення імпорту
легкових автомобілів походженням з Республіки Узбекистан на підставі ліцензій,
виданих Міністерством економічного розвитку і торгівлі;
подавати щомісяця до 20 числа Міністерству
економічного розвитку і торгівлі інформацію про обсяги здійсненого суб’єктами
зовнішньоекономічної діяльності імпорту легкових автомобілів походженням з
Республіки Узбекистан згідно з виданими Міністерством економічного розвитку і
торгівлі ліцензіями.
4. Ця постанова набирає чинності з 15
листопада 2011 року.
Прем’єр-міністр
України М.
АЗАРОВ
Інд.27
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2011 р. № 1073
ОБСЯГИ
квот на імпорт легкових автомобілів
походженням з Республіки Узбекистан
Найменування
товару
|
Код згідно
з УКТЗЕД
|
Період дії
|
Обсяг
квоти, штук
|
Автомобілі легкові та інші моторні
транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей (крім
моторних транспортних засобів товарної позиції 8702), включаючи
вантажо-пасажирські автомобілі-фургони та гоночні автомобілі (нові)
|
8703 21 10 00
|
15 листопада 2011
р. —
14 листопада 2012
р.
|
1
|
8703 22 10 00
|
|
1
|
8703 23 19 10
|
|
1
|
8703 21 10 00
|
15 листопада 2012
р. —
14 листопада 2013
р.
|
1
|
8703 22 10 00
|
|
1
|
8703 23 19 10
|
|
1
|
8703 21 10 00
|
15 листопада 2013
р. —
14 листопада 2014
р.
|
1
|
8703 22 10 00
|
|
1
|
8703 23 19 10
|
|
1
|
____________________
|